Arkadiusz Witoś

Dyrektor

Citi Handlowy

Dyrektorem Departamentu IT Citi Service Center w Polsce. Posiada ponad 20 lat doświadczenia na różnych stanowiskach kierowniczych w IT. Karierę zaczynał jako inżynier usług głosowych w firmie Gazeta Sp z o.o. (obecnie Agora S.A.). W roku 1996 dołączył do zespołu obsługi sieci Banku Handlowego S. A. jako inżynier sieciowy, gdzie po dwóch latach pracy został szefem tego zespołu odpowiedzialnym za wdrożenia nowych rozwiazań sieciowych i bieżące utrzymanie infrastruktury.
W latach 2000 – 2002 był odpowiedzialny za integracje IT Banku Handlowego z Citibank, w ramach której zarządzał Zespołem projektowym. Był również odpowiedzialny za utrzymanie infrastruktury sieciowej i głosowej banku oraz pełnił nadzór nad platformą desktop, dystrybucją oraz wsparciem oprogramowania. W roku 2005 dołączył do nowo powstajacego podmiotu, jakim jest obecnie Citi Service Center Poland, gdzie odpowiadał za centralizację usług głosowych dla regionu EMEA w tym usług call center, telefonii IP, usług nagrywania głosu. W latach 2009 do 2015 zarządzał usługami głosowymi w ramach Global Voice Operations dbając o jakość tych usług na poziomie globalnym. Od roku 2015 do chwili obecnej jest szefem regionalnego zespołu obsługi sieci (EMEA, 58 krajów). W roku 2020 przyjął obowiązki szefa technologii IT dla CSC Polska, w ramach którego jest zatrudnione ponad 650 osób, które dostarczają Globalne wsparcie IT dla Citi. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarzadzaniu lokalnymi i zdalnymi zróżnicowanymi zespołami, budowaniu relacji na różnych szczeblach organizacji, jest zaangażowany w inicjatywy Woman in Technology wspierającą rozwój kobiet w obszarze technologii jest także zaangażowany w akcje wolontariatu.

role models

mentors

trainers