Damian Koszewski
Jestem absolwentem Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej gdzie uzyskałem tytuł dr inż. Moja rozprawa nosi tytuł „”Automatic mixing system based on one-dimensional Wave-U-Net autoencoders”” i została obroniona z wyróżnieniem. Już na początku studiów III stopnia rozpocząłem pracę w Intelu na stanowisku Software Engineer w zespole Audio Lab Team. Aktualnie pracuję stanowisku AI Software […]
Jestem absolwentem Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej gdzie uzyskałem tytuł dr inż. Moja rozprawa nosi tytuł „”Automatic mixing system based on one-dimensional Wave-U-Net autoencoders”” i została obroniona z wyróżnieniem.
Już na początku studiów III stopnia rozpocząłem pracę w Intelu na stanowisku Software Engineer w zespole Audio Lab Team. Aktualnie pracuję stanowisku AI Software Engineer oraz jednocześnie pełnię funkcję Scrum Mastera. Moje obowiązki pracownicze przekładają się głównie na research nowych technologii w świecie audio oraz rozwój innowacyjnych algorytmów poprawiających (lub też zmieniających) jakość i odbiór audio przez użytkowników (najczęściej) laptopów.
Podczas swojej przygody doktoranckiej zdobyłem wiele nagród – zarówno tych, za najlepszy artykuł na konferencji, lecz także, za najlepsze nagranie i miks (w tym srebrny medal na AES New York oraz złoty na AES Vienna). Uczestniczyłem w wielu konferencjach na których prezentowałem swoje osiągnięcia w tematach związanych z automatycznym miksem, czy też z systemami reprodukcji dźwięku w związku z tym mam duże doświadczenie w publicznych wystąpieniach.
W trakcie studiów doktoranckich uczestniczyłem w programie InternPHD-2 dzięki któremu spędziłem 3 miesiące w Intel Folsom (CA, USA) oraz 3 miesiące w HAW Hamburg (Niemcy), gdzie rozwijałem umiejętności związane z researchem, dźwiękiem ambisonicznym oraz, co chyba najważniejsze, umiejętności związane z prowadzeniem badań naukowych.
W pracy głównie programuję w środowisku Matlab i python.
Prywatnie zajmuję się nagraniami i miksem dźwięku wielośladowego, grą na instrumentach (perkusja, bas, gitara, wokal) oraz produkcją i kompozycją własnych utworów.
Inżynieria dźwięku
Research
Scrum
Wystąpienia publiczne