Zarządzanie czasem w projekcie i dookoła

Jako inżynier i manager zauważyłem, że jednym z największych wyzwań jest zarządzanie czasem, zwłaszcza w dynamicznym otoczeniu. Gdy łączy się pracę ze studiami, a jeszcze chciałoby się mieć życie prywatne – bywa ciężko. Już choćby tylko w ramach projektu – czy w pracy, czy na studiach – zdarza się, że ktoś zawali, że zmieniają się […]

Jako inżynier i manager zauważyłem, że jednym z największych wyzwań jest zarządzanie czasem, zwłaszcza w dynamicznym otoczeniu. Gdy łączy się pracę ze studiami, a jeszcze chciałoby się mieć życie prywatne – bywa ciężko. Już choćby tylko w ramach projektu – czy w pracy, czy na studiach – zdarza się, że ktoś zawali, że zmieniają się wymagania, że pojawi się mityczna „wrzutka”. Uczymy się planowania, estymacji i wielu kluczowych technik, a jednak ciągle czujemy presję, natłok, stres, problemy z koncentracją, efektywnością, a potem się zapętla i zaczyna wzajemnie nakręcać prowadząc do poważnych problemów ze zdrowiem. Na warsztacie pogadamy o technikach, które pomogą wam zorganizować lokalną rzeczywistość tak, aby ogólny chaos was nie wykończył nerwowo.
Poćwiczymy zarządzanie zadaniami o wyższym niż preferowany stopniu nieokreśloności.
Przy okazji dotkniemy trochę tematu komunikacji, asertywności oraz nie przejmowania się drobiazgami.

role models

mentors

trainers